Název | Autodíly Tomeš |
Sídlo/bydliště | Kpt.Jaroše 271, 27371 Zlonice |
IČO | 71406158 |
DIČ | CZ6301261065 |
Zapsaná dne | 12.10.2005 ve Slaném |
Telefon | 312 524 295 |
Mobil | 739 058 243 |
info@autodily-tomes.cz | |
Kontaktní adresa | Roman Tomeš, Stehlíkova 1233, 27401 Slaný |
Adresa provozovny: | |
E-shop výdejní místo a Kamený obchod | Stehlíkova 1233, 27401 Slaný |
Provozní doba : | |
Pondělí | 8:00 - 16:30 hod. |
Úterý | 8:00 - 16:30 hod. |
Středa | 8:00 - 16:30 hod. |
Čtvrtek | 8:00 - 16:30 hod. |
Pátek | 8:00 - 16:30 hod. |
Sobota | Zavřeno |
Informace o zboží a ceně uváděné prodávajícím jsou závazné s výjimkou zjevné chyby. Ceny jsou prezentovány bez i včetně všech daní (např. DPH) a poplatků uvedených u zboží , kromě nákladů na doručení zboží. Informace o přijímaných způsobech platby jsou uvedeny níže. Prodávající nepožaduje žádné poplatky v závislosti na způsobu platby, vyjma doběrečného. Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online, v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin. Přijetí nabídky s dodatkem nsbo odchylkou není přijetím nabídky.
Potvrzení obsahu smlouvy uzavřené v jiné než písemné formě, které vykazuje odchylky od skutečně ujednaného obsahu smlouvy, nemá právní účinky. Převzetí nevyžádaného plnění ze strany kupujícího neznamená přijetí nabídky.
Prodávající dodá zboží kupujícímu kompletní, nejpozději do 15 dnů od potvrzení objednávky, pokud u jednotlivého zboží neuvádí jinou lhůtu k dodání. Je-li u zboží uvedeno „skladem“, prodávající zboží odešle nejpozději do tří pracovních dnů. Kupující je povinen zboží převzít a zaplatit. Kupujícímu se doporučuje, aby si zboží při převzetí co nejdříve překontroloval. Doklady ke zboží, zejména daňový doklad, potvrzení a certifikáty, odešle prodávající kupujícímu ihned po převzetí zboží, nejpozději do dvou dnů od převzetí zboží spotřebitelem. Požádá-li o to kupující, potvrdí mu prodávající obratem a v písemné formě, v jakém rozsahu a po jakou dobu trvají jeho povinnosti v případě vadného plnění. Požádá-li o to kupující, potvrdí mu prodávající v písemné formě, v jakém rozsahu a po jakou dobu trvají jeho povinnosti z vadného plnění a jakým způsobem může kupující práva z nich uplatnit.
Zboží zasíláme na dobírku nebo převodem společnostmi PPL CZ, Českou poštou s.p. a společností DPD. Dopravu zboží účtujeme dle našeho ceníku uvedeného níže. Na objednávce je vždy uváděna cena dopravného za váhu balíku do 3kg u společnosti PPL s.r.o. a do 2kg u České pošty a.s., pokud váha zboží tuto váhu překročí, vyhrazujeme si právo na úpravu ceny dle váhy z našeho ceníku. Do hmotnosti 20kg nebudeme zákazníka kontaktovat a cenu upravíme dle našeho ceníku přepravy.
Přepravní služba PPL CZ:
Přepravní služba In Time:
Informace o tom, že Česká pošta Vaši zásilku převzala do přepravy, obdržíte v avízu (SMS nebo e-mail). Garantujeme, že Vaše zásilka bude připravena k vyzvednutí na Vámi vybrané poště již od 12 nebo 15 hodin po dni podání. O tom, že zásilka je připravena k vyzvednutí, budete informováni elektronicky. Papírovou výzvu již ve schránce nenajdete. Zásilku si vyzvednete tak, že se na přepážce jednoduše prokážete dokladem totožnosti a sdělíte přepážkové pracovnici buď číslo balíkové zásilky, které jste obdrželi v SMS nebo e-mailu, nebo sdělíte svoje mobilní telefonní spojení, nebo e-mailovou adresu (resp. spojení, na které Vám byla zásilka avizována), abychom si byli jisti, že zásilka opravdu patří Vám.
Česká pošta, s.p. "Balík do ruky" balík bude doručen na Vaší adresu domů nebo do firmy:Převzetí zásilky "Balík do ruky"
Balíky Do ruky jsou doručovány v rámci běžné pochůzky v rozmezí 8 – 16 hodin. V lokalitách s rozšířenou dobou doručování do večerních hodin (Odpolední doručování) jsou zásilky doručovány v rozmezí 14 – 19 hodin. Před doručováním balíku v lokalitách s Odpoledním doručováním je adresát telefonicky kontaktován doručovatelem, který mu upřesní čas příjezdu se zásilkou. Chcete-li, aby Vaše zásilka byla doručována opravdu v odpoledních hodinách, požádejte o to prostřednictvím internetového formuláře, nejdříve však na základě obdržení avíza o podání zásilky. V případě, že i přes veškerou snahu o doručení balíku byl pokus o doručení neúspěšný, je zásilka uložena na nejbližší ukládací poště. O uložení zásilky je adresát informován papírovým oznámením, v případě předaných kontaktních údajů na adresáta i prostřednictvím SMS anebo e-mailu. Balné u všech balíků je 10,- Kč bez DPH ( 12,- Kč s DPH ), ale prozatím není účtovánoobjednané zboží lze uhradit
Podáním objednávky kupující stvrzuje,že se seznámil s Obchodními podmínakmi a Reklamačním řádem tohoto internetového obchodu a že s tímto souhlasí. Objednávka kupujícího je zároveň návrhem kupní smlouvy, která je uzavřena v momentě, kdy kupující potvrdí a odešle objednávku prodávajícímu a ten jí potvrdí. Od tohoto okamžiku vzniká mezi kupujícím a prodávajícím vzájemná práva a povinnosti. Zrušení objednávky musí mít písemnou formu jak od kupujícího, tak od prodávajícího. Nákup zboží pro firmy nakupující na IČO se řídí podle Obchodního zákoníku.
Kupující je oprávněn objednávku před dodáním zboží kdykoliv bezplatně zrušit. Zrušení je možno provést jen tehdy, pokud zboží není ještě odesláno některou z přepravních služeb.
Kupující může odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží, a to bez ohledu na způsob převzetí zboží či platby. Uvedená lhůta je určena k tomu, aby se kupující v přiměřeném rozsahu seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží.
Odstoupení od smlouvy musí být prodávajícímu doručeno ve 14 denní lhůtě (nestačí je ve lhůtě předat k poštovní či jiné přepravě). Kupující nemusí uvádět důvod, pro který od smlouvy odstupuje. Pro usnadnění komunikace je vhodné v odstoupení uvést datum či číslo objednávky, bankovní spojení a zvolený způsob vrácení zboží.
Prodávající je povinen kupujícímu vrátit částku plně odpovídající ceně zboží a zaplaceným nákladům na dodání zboží v nezbytné minimální výši do 30 dnů od doručení odstoupení od smlouvy. Nejpozději ve stejné lhůtě je kupující povinen prodávajícímu vrátit zakoupené zboží. Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu (ne na dobírku) kompletní, nejlépe v původním nepoškozeném obalu, nesmí jevit známky opotřebení či poškození. Náklady na vrácení zboží nese kupující.
Prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží předá nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.
Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, je prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na náhradu škody a započíst jej na vracenou částku.
Výjimky: Právo na odstoupení od smlouvy nelze uplatnit u smluv na dodání digitálního obsahu, nebyl-li dodán na hmotném nosiči, či u smluv o poskytování služeb, v obou případech za podmínky, že ke splnění došlo s předchozím výslovným souhlasem kupujícího před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy; dále u smluv na dodávku služeb nebo zboží (včetně alkoholických nápojů), jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího; u smluv na dodávku zboží upraveného podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu a u smluv na zboží, které podléhá rychlé zkáze, u zboží, které bylo nenávratně smíšeno s jiným zbožím, nebo vyňato z uzavřeného obalu a z hygienických důvodů je nelze vrátit; u dodávky zvukových či obrazových nahrávek nebo počítačových programů, porušil-li kupující jejich původní obal; u dodávky novin, časopisů nebo jiných periodik; u smluv o ubytování, dopravě, stravování nebo využití volného času poskytovaných v určeném termínu nebo u smluv uzavíraných na základě veřejné dražby podle zákona upravujícího veřejné dražby.
Prodávající je oprávněn od smlouvy odstoupit kdykoliv před dodáním zboží, pokud není objektivně schopen z důvodů na straně třetích osob dodat kupujícímu zboží ve lhůtě přiměřené okolnostem a/nebo pokud vyjde najevo, že kupující porušil již dříve uzavřenou smlouvu s prodávajícím.
Prodávající zároveň kupujícího upozorňuje, že smlouva není uzavřena, pokud jsou zde oprávněné pochybnosti o skutečné identitě kupujícího nebo v případě zjevných chyb v uváděných informacích o zboží nebo ceně.
Rozpor s kupní smlouvou Pokud se na převzatém zboží projeví nedostatky (např. má vady, není kompletní, neodpovídá jeho množství, hmotnost, jakost, vlastnosti, popsaný účel užití, či jiným zákonným, smluvním nebo i předsmluvním parametrům), jedná se o rozpor s kupní smlouvou. Kupující může u prodávajícího uplatnit nejpozději do dvou let od převzetí zboží požadavek na:
Kupující je povinen uplatnit reklamaci u prodávajícího bez zbytečného odkladu od zjištění nedostatku. Učiní-li tak písemně nebo elektronicky, měl by uvést své kontaktní údaje, popis závady a požadavek na způsob vyřízení reklamace. Kupující je povinen prokázat nákup zboží (nejlépe dokladem o koupi). Lhůta pro vyřízení reklamace běží od předání/doručení zboží prodávajícímu nebo do určeného servisního místa. Zboží by mělo být při přepravě zabaleno ve vhodném obalu, aby nedošlo k jeho poškození, mělo by být čisté a kompletní. Prodávající je povinen bezodkladně, nejpozději do tří pracovních dnů, rozhodnout o reklamaci, případně o tom, že je k rozhodnutí potřebné odborné posouzení. Informaci o nutnosti odborného posouzení kupujícímu v této lhůtě sdělí. Reklamaci, včetně odstranění vady, prodávající vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se s kupujícím písemně nedohodli na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má kupující stejná práva, jako by se jednalo o neodstranitelnou vadu. Záruční doba se prodlužuje o dobu od uplatnění reklamace do jejího vyřízení nebo do doby, kdy byl kupující povinen si věc vyzvednout. Dojde-li k výměně zboží nebo jeho části, na kterou je poskytnuta záruka, běží záruční doba na vyměněné zboží nebo vyměněnou část znovu. Není-li umožněno sledovat stav vyřízení reklamace on-line, zavazuje se prodávající o něm kupujícího informovat podle jeho požadavku e-mailovou zprávou nebo prostřednictvím SMS. U oprávněné reklamace má kupující nárok na náhradu nákladů spojených s reklamací v nutné výši.
Správcem osobních údajů poskytnutých za účelem plnění předmětu smlouvy je prodávající. dentifikační a kontaktní údaje správce
Název | Autodíly Tomeš |
Sídlo/bydliště | Kpt.Jaroše 271, 27371 Zlonice |
IČO | 71406158 |
DIČ | CZ6301261065 |
Zapsaná dne | 12.10.2005 ve Slaném |
Telefon | 312 524 295 |
Mobil | 739 058 243 |
info@autodily-tomes.cz | |
Kontaktní adresa | Roman Tomeš, Stehlíkova 1233, 27401 Slaný |
Kupující bere na vědomí, že pro účely uzavření kupní smlouvy, její následné plnění (zpracování objednávky, zajištění vyskladnění a doručení zboží) a případného řešení práv z vadného plnění (reklamací) správce zpracuje a uchová v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (dále jen GDPR), jeho osobní údaje v následujícím rozsahu: jméno, příjmení, adresa, e-mail a telefonní číslo (případně doplnit další údaje, které se budou zpracovávat – platební údaje atp.). Právním základem pro zpracování osobních údajů je v souladu s článkem 6 odst. 1 písm. b) GDPR plnění smlouvy, jejíž smluvní stranou je kupující.
Vzájemné spory mezi prodávajícím a kupujícím řeší obecné soudy. Kupující se může obrátit s žádostí o radu ohledně svých spotřebitelských práv na dTest, o.p.s. (dále jen „dTest“) přes www.dtest.cz/poradna či na telefonu 299 149 009. Kupující, který je spotřebitelem, má podle zákona o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.) právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb. Subjektem, který je oprávněn mimosoudní řešení sporu provádět, je Česká obchodní inspekce. Bližší informace jsou dostupné na webových stránkách www.coi.cz Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu se zahajuje výlučně na návrh spotřebitele, a to pouze v případě, že se spor nepodařilo s prodávajícím vyřešit přímo. Návrh lze podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy spotřebitel uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé. Spotřebitel má právo zahájit mimosoudní řešení sporu online prostřednictvím platformy ODR dostupné na webové stránce ec.europa.eu/consumers/odr/
Dozor nad dodržováním povinností podle zákona o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.) vykonává (www.coi.cz).
Spotřebitelem se rozumí fyzická osoba, která na rozdíl od prodávajícího při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti ani v rámci samostatného výkonu svého povolání. Tyto obchodní podmínky jsou účinné od 23. května 2018.